Så har alla artister för nästa års Melodifestival presenterats.
Det finns väl inga som jag direkt hoppar jämfota av lycka över. Men det gjorde jag inte förra året heller. Allt hänger ju på låten.
Det är roligt att Felicia Olsson är tillbaka. Hennes Make Me No 1, är en av mina absoluta favoriter. Hade klarat mit utan Jessica Andersson, men kanske har hon fått en mer fartig låt, än en hör-hur-vackert-jag-sjunger-är-låt. Klarar inte av henne alls. Gillar heller inte när de drar in artister från våra grannländer. Vill vi verkligen att tex en norrbagge ska representera Sverige i Eurovision? Svenska medborgare tack! Så lite svenska artister som vill vara med i festivalen är det väl ändå inte?
De flesta namn är okända för mig. Så allt hänger på låtarna. Men även om jag är lite avslagen när det gäller artisterna, det var jag förra året också, så längtar jag till spektaklet drar igång nästa år. Hela paketet är så underbart!!!!
Längtar!!!!

Kommentera

Publiceras ej