Katter kan verkligen inte motså att krypa in i kartonger!
Så ej heller min katt.
Kartongerna hann inte stå uppställde många minuter förrän Winston var och började riva på dem.
Undrade först var det vad som lät men när jag gick och tittade i sovrummet där kartongerna stå uppställde så förstod jag vad det var.
Winston försökte ta sig in i den nedersta kartongens lilla hål. Så jag ställde ner en på golvet mer lättåtkomligt och det dröjde inte många sekunder förrän han kröp ner i den.
Hann ylade och skrek hela tiden och skrapade med tassarna när han kröp runt i kartongen.
Han är för rolig min lilla katt.
Men han stannade inte länge i kartongen. Så fort han tittat runt en stund så kröp han ur och gick och lade sig i sängen och sov.
Katter är så söta när det gäller kartonger!
 

Kommentera

Publiceras ej