Att vakna och vara yr i huvudet är verkligen ingen hit.
Yrseln går i vågor igenom kroppen och jag mår illa. Och då har jag inte ens klivit ur sängen
Det är en sådan konstig känsla att ligga ner och vara yr i huvudet. Det är inte som när jag står upp. Då tar jag tag i något för att känna mig lugn. Att ligga ner och vara yr är jättejobbigt. Det hjälper ju inte att ta tag i något. Det bara snurrar och snurrar. Hade jag stått upp hade jag garanterat trillat.
Det är bara att ligga där och vänta på att anfallen ska gå över. Låta dem skölja genom kroppen om och om igen. 
När allt till slut är över och jag kan hasa mig upp är jag otroligt tung i huvudet. Det känns som om huvudet väger flera ton. Det snurrar inte men jag mår verkligen inte bra. Trött och hänging, trots att jag sovit bra hela natten. 
Så var den dagen förstörd. 
 

Kommentera

Publiceras ej