Varit så deppig på det senaste. Det känns som om allt elände bara vräker sig ner över mig. Jag har så otroligt svårt att se ljust på framtiden just nu. Värsta scenario rullar ständigt runt i mitt huvud.
Vill åka iväg och få lite nya intryck. Kändes in som om mitt besök i Stckholm om lite över två veckor inte räcker. Det är för kort tid. Så hipp som happ köpte jag biljett till Shania Twain i Globen nästa vecka. 
Behöver egentligen spara pengar till framtida resor, som bara den men jag måste samtidigt kunna göra något nu också.
Bara sitta hemma går heller inte. Speciellt inte när jag mår som jag gör nu. Då blir jag bara sämre och sämre. Då hjälper inte ett antal biobesök heller. Måste ha helt ny miljö för att starta om hjärnan.
Så på onsdag nästa vecka drar jag till Stockholm ett par dagar och veckan därpå är det dags igen. Båda gångerna blir det givetvis också biobesök. Då passar jag oftast på att gå på sådana filmer som inte kommer till Jönköping. De lite udda som går på småbiografer runt stan och så får jag passa på att gå på IMAX-film också.
Nu känns förstås onsdag nästa vecka också väldigt långt borta. Veckan kan inte gå snabbt nog. Men jag har biobesök på onsdag och tur till Simonstorp med familjen på torsdag. 
Det får tiden att gå lite fortare. Där emellan måste jag vila så jag orkar med konserten. Men oj, vad det ska bli roligt att gå på Shania igen. Hon är en av mina stora favoriter. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej