Det verkar komma närmare en artikel i M-Magasin.
Har inte hört något sedan jag blev intervjuad på telefon för några veckor sedan, om hur jag firade min 50-årsdag. Idag kom ett mail från henne. Chefsredaktören ville ha en porträttbild, kanske för en informationsruta om mig.
Jag har inte många närbilder på mig själv. Någon halvrolig selfie här och var. Men inget seriöst. Jag ber gärna folk ta kort på mig när jag är ute och reser, men de är ju inte bara för att det ska vara en bild på mig, utan det ska ju synas var jag är också. Nu fick jag be hyresvärden ta kort på mig. Kändes så avigt när han körde upp kameran framför näsan på mig.
Klä upp mig och fixa håret kändes inte som jag. Jag kammade i all fall håret. De få ta mig som jag är. Det är ju så här jag ser ut för det mesta.
Nu är det bara och vänta på att artikeln ska komma i tidningen. Ska bli spännande och se vad hon skrivit. Det var lätt dålig mottagningen i emellan åt.
 

1 kommentarer

emma

30 May 2018 16:31

vad roligT!

Kommentera

Publiceras ej