Jag har alltid älskat att gå på bio. Från att jag var liten knodd som tittade på Emil och Griseknoen till dags datum då det har blivit lite mer action i filmerna.
Min förälskelse i biobesök har inte minskat det minsta med åldern, nästan tvärt om faktsiskt. Älskar att försvinna in i biomörkret och bara dras med i handlingen.
Funderar starkt på om jag skulle ta och göra en bioresa någonstans tex New York eller London eller bara stanna i Sverige och åka till Stockholm ett par dagar. Gå på bio tills ögonen blöder och kanske slänga in en musikal däremellan.
Gå på filmer jag aldrig hört talas om. Käka massor av popcorn. Försvinna in i biomörkrets härlighet och bara njuta. Roligt också att planera ihop besöken. Få tiderna att passa, se till så att det är tillräckligt mycket tid emellan filmer om jag behöver byta biograf. Får nog ta och göra det någon gång i sommar. Låter som en härlig resa.
Film är bäst på bio!
 
 

Kommentera

Publiceras ej