Varför är det alltid så, att när jag tappar ett öronhänge, så är det alltid ett som betyder mer för mig än andra?
Jag ville skrika och vråla av besvikelse när jag under gårdagskvällen upptäckte att jag tappat ett av öronhängena som jag köpte i Salisbury Cathedral. Som jag och Elin besökte under vår Englandsresa 2016.
Min ena lilla skyddsängel är borta!!!!
Jag letade runt där jag gått uppe i Långåsa. Jag letade i Gerds bil och jag tittade både i gårkväll och idag runt huset och ladugården här hemma. Vattnade blommorna innan jag åkte iväg med Gerd.
Jag är så besviken att jag håller på att gå upp i atomer. Varför var det tvunget vara dem? Varför tappar man aldrig några som man tycker är helt ok, men inte är så förknippade med någon speciell plats/resa?
Jag kommer fortsätta leta och hoppas in i det sista att det förlorade örhänget kommer att dyka upp så småningom.
Snyft!

Kommentera

Publiceras ej