(null)
Funderade på var jag skulle äta någonstans när jag kom till Göteborg. Hade hittat en hamburgerrestaurang på nätet som såg intressant ut. Traskade runt lite först om jag kunde hitta något annat, men så kom jag fram till att jag älskar hamburgare. Så varför leta efter något annat?
(null)
Stockyards är ett litet mysigt hål i väggen, på en tvärgata till Avenyn. Jag var första kunden, kom fyra till direkt. 
Jag beställde La Grande Nachos. Den var stark o god. Hög, åt den med kniv o gaffel, men lagom stor. 
Det blev lite roligt när jag bad servitrisen, som var strax över tjugo skulle jag tro, ta ett kort på mig. Hon tittade på mig som jag var en fullständig idiot. Men jag stod på mig. Ville ha ett riktigt kort och inte en avig selfie. Men annars var hon trevlig. 
En liten hamburgerrestaurang som jag verkligen jan rekommendera. God och mysig. 
(null)

Kommentera

Publiceras ej