(null)
Jag älskar min katt!!!
När jag ger min katt mat på morgonen strör jag på lite kattgodis. 
De bitarna är mycket mindre än de stora kattmatsbitarna. Winston kommer rusande direkt när jag sätter ber skålen. För att komma åt godiset, som slunkit längre ner i matskålen, plockar han bort de stora bitarna och lägger dem runt skålen. Ser så roligt ut. Det är bara för mig o lägga tillbaka dem så äter han upp dem senare. 
Men det är godiset han vill åt först!

Apropå de stora bitarna. Kattmattillverkaren gick helt plötsligt från små lättätliga bitar till fem gånger så stora. Förstår verkligen inte varför. Winston får i sig dem men har lite problem. Hörde på Djyrmagazinet att flera kattägare tvingats komma tillbaka med maten då deras katter inte klarat att äta de stora bitarna. Inte är det av misstag heller för det står på säcken att de ändrat storlek. Men inte kunde jag tänka att de skulle gå från små knappar till stora kulor. Hur tänkte de där?

Kommentera

Publiceras ej