Eddie och Abbe är två goa hundar. Totalt olika men alltid roliga att umgås med.
Eddie är det fart och fläkt på. Han har inte fattat att inte är valp längre. Han är en fröjd att med sig ute på promenad. Allt blir lite lättare och jag kan gå lite längre när han är med. 
Han älskar att bada. Ibland känns det som om han är mer fisk än hund.
Abbe är betydligt lugnare. Han vill bara kela och mysa. Att hoppa i och bada är inte hans förtjusning. Han håller sig på säkert avstånd när Eddie kastar sig i dammen. Han kan på sin höjd blöta fötterna lite när han behöver dricka vatten. 
Jag är glad att jag har dessa två gosingar att vara ute med. Vissa dagar måste jag ut hur jag än mår och vad det än är för väder. Det är bra det. De många hundpromenaderna gör mig starkare i kroppen och jag orkar mer.

1 kommentarer

Lillemmish- mode - inspo

21 Aug 2017 12:29

så härligt med badtur =)

ha en toppen dag
kram

Kommentera

Publiceras ej