Nu har mina älskade Serieserier kommit upp på väggen bakom skrivbordet. Satt dem i en enda lång rad, nästan. Blev bra med variation eftersom jag gjort figurer utan den cirkelbakgrunden. Suttit länge och sytt ihop först Barbapappa med familj och sedan Mumintrollen. Lättare att hålla reda på dem om de sitter ihop. Vet ju aldrig om de ska ut på äventyr igen. Men nu hoppas jag att de stannar hemma ett bra tag. 
Gick inte att få ihop dem på ett och samma kort. Raden är några meter.
Älskar min Serieserie. Nu kan jag sitta och titta på dem alla igen när jag sitter och syr. Har saknat det. Kommer säkert att bli fler. De är så otroligt roliga att sy och Barbapappa är lite ensam på sin rad under de andra. Men just nu har jag lite som ligger på kö att sy och så har jag inte kommit på någon serie jag vill sy ännu. Men det kommer säkert. Ska i alla fall sy lilla Swee' Pea till Karl-Alfreds tavla.
 

1 kommentarer

lillemmish - mode - inredning

28 Nov 2016 16:12

Ha en bra måndag :D

Kommentera

Publiceras ej