Skulle kolla hur mycket jag fick ner i den lilla resväskan inför Texas-resan. Kom inte så långt innan en viss liten katt kom och rullade ihop sig i väskan. Den lilla gulliga hårbollen.
Har jag tur så behöver jag inte ta med mig mer än den dit och sedan köpa en där. Men tittade på SAS handbagageregler och väskan får vara 55x40x23. Det vill säga lite större än min stora väska. Den får jag utan problem plats med allt i. Den får dock inte väga mer än 8 kg. Men det borde inte vara något problem. Väger den inte för mycket betyder det att jag inte behöver checka in någon väska på resan över. Skulle vara väldigt bra när jag efter många långa timmar landar i Dallas. Åker hemifrån vid sex-tiden den 2 december och landar, svensk tid klockan tre på morgonen den 3 december. Ju fortare jag kommer av planet och ut till Aubrey och Virginia ju fortare kommer jag till en säng.
 

Kommentera

Publiceras ej