Så var badrummet äntligen färdigt! Ja, nästan. Har dörr- och fönsterlister kvar. Väggarna är däremot färdigmålade. Så bra som jag kan. Det var för många moment för att jag skulle känna mig helt bekväm. Jag hoppas de blev bra. För bättre än så klarar jag inte.
Idag åkte alla mina prylar och hyllor in. Så ekar det inte längre i det lilla utrymmet. Tack o lov. Tyvärr hade jag inte fått fast spegeln ordenligt så den lossnade i en skruven och blev hängande på snedden. Detta innebar att lite saker åkte i golvet. Katten jag fått av syster gick sönder, tappade bland annat huvudet. Oops!
 
Letade ny krokar till handduken. Men hittade ingen liten utan bestämde mig för denna kroktavla istället. Men när jag skulle sätta upp den var den för stor bredvid spegeln. Så istället hängde jag den på annan vägg och använder den till att hänga upp annat på. Det blev bra det med :D

Kommentera

Publiceras ej