Nu har jag hittat felet på datorn. Hoppas jag i alla fall. Jag håller tummarna. Den har fungerat felfritt hela eftermiddagen nu. Tittat på Friidrotts-EM på SVT Play utan minsta störning.
På alla felmeddelande jag fått när datorn stängt av sig stod det något om en USB-port. Eftersom jag upptäkte att problemen kom när jag höll på med min nya kamera. Så trodde jag att det blivit fel i programmet som följer med kameran. Men när jag tagit bort det kvarstod problemet. När jag idag till slut lyckades ta mig in normalt och han jobba med datorn några minuter innan den stängde igen hann jag upptäcka att det fanns en USB-port som tillhörde kameran också. Precis när jag tagit bort den ständes datorn av men när jag efter en stund startade om den har den sedan fungerat helt utan problem.
Men, men... än vågar jag inte slappna av. Hoppas verkligen att det var felet. För jag orkar bara inte lämna in den till Media Markt eller tvinga på den på Data-Magnus. JAG VILL HA DEN HEMMA!!!! Fullt fungerande. Kan inte leva utan min dator. Har ioförsig fått massor av annat gjort. Bakat massor av kakor så mamma blev lycklig när jag var där och lämnade av en skock. Så inget ont utan att det har något gott med sig!

Kommentera

Publiceras ej