Var på J20 match idag och blev jättedålig efteråt. Hade svårt att ta mig hem.
Det är visserligen väldigt mycket fart och fläkt över en juniormatch. Böljar hela tiden fram och tillbaka med få avblåsningar. Brukar klara det men idag hängde jag inte med alls. Nu har till och med hockeyn blivit jobbig. Ska jag ha något roligt att se fram emot? Köra är en plåga. Kramar nästan ihjäl ratten. Vara runt en massa folk har jag visserligen aldrig direkt gillat men nu blir jag ofta helt utmattad. Gå och handla och leta efter något i hyllorna som jag inte vet var det är, gör mig yr i huvudet. Måste gå samma runda i affären för att få med vad jag ska. Svårt att få andra matvanor om man så säger. Skriva för hand är efter en kort stund nästan omöjligt. Texten spretar åt alla möjliga håll. Tack o lov för deleteknappen på tagnentbordet för bokstäverna i ett ord kan komma i all möjlig ordning. 
Att brodera har blivit lite svårare men jag tänker inte låta min MS förstöra det nöjet också!

Kommentera

Publiceras ej