(null)
Man skickar inte många kort nu för tiden. 
Med alla sociala medier så finns inget behov. 
Men när jag hittade två julkort i en butik i Brisbane så var jag bara tvungen att köpa dem!
Det ena kortet hade en koala i tomteluva och det andra hade en känguru i just nämnda luva. 
Det var dagen efter att jag kelat med de båda djuren i levandes livet. 
Jag var fortfarande i sjunde himlen och se dessa vansinnigt söta julkort gjorde att jag bara måste köpa dem. 
Men att skicka dem till någon annan mig själv fanns inte med på kartan!
Så jag skrev olika meddelanden i dem och skickade dem till mig själv. 
Kändes lite tråkigt att inte skicka dem. Skulle bli kul att få vykort om än bara från mig själv. 
Det skulle också bli roligt att se vem som hann hem först. Jag eller korten. 
Jag vann. 
Idag dök det ena kortet upp i postlådan. Sjutton dagar efter att jag postat det. 
Ska bli kul att se när eller om det andra dyker upp. 
(null)

Kommentera

Publiceras ej