Panik!!!!!!
Min samling saknar en mugg!!!
Jag trodde att hade alla muggar och popcornbunkar som getts ut sedan starten med Lejonkungens bunke 2019.
När jag först kunde köpa Star Wars röda popcornbunke av en av de som jobbar på Filmstaden och sedan fick deras visningsexemplar från Minionerna så trodde jag att nu hade jag allt som kommit ut.
 
Men när ett minne poppade upp på Instagram så upptäckte jag med lite lagom panik att jag saknade muggen från Trolls World Tour från 2020.
Jag såg filmen men brydde mig inte om muggen, var mer fokuserad på att samla på bunkarna.
Håller i den när jag tog kortet men satt tillbaka den på hyllan när allt var färdigt.
Det ångrar jag nu när jag lyckts samla på mig allt annat som kommit ut de senaste fyra åren.
 
Jag har en lucka i min samling!!!!
Var ska jag kunna hitta den?
Sådana här muggar och bunkar säljs bara på biograferna när filmen kommit ut. De finns inte i butiker.
Hur ska jag få min samling komplett?
Får söka hjälp på Facebook. Kanske någon som har den gömd i ett skåp eller nåt.
 
Först var bara bunkarna viktiga. Muggarna som tillhörde brydde jag mig mest bara om, om det bara kom ut en mugg.
Men nu har min galna fixering gjort att jag nästan, ok, inte nästan, är ett tvång att köpa alla.
Ok, alla bunkar har jag inte om jag ska vara riktigt noga.
Halloweenbunkarna förra året kom ut i fyra olika fäger men såg likadana ut. Jag hann bara köpa den blå. Men eftersom de var helt lika stör det mig bara lite.
 
Men Trollsmuggen kommer jag störa mig på att jag inte har!
 

Kommentera

Publiceras ej