(null)
Vi anlände till Grafton en halvtimme innan utsatt tid då bussen tar en rakare väg än tåget. 
Boendet jag valt här ligger tjugofem minuters promenad från stationen. 
Nästan ute på landet visade det sig. Med en inte helt lätt väg att gå med resväska. 
(null)
Boendet visade sig vara en camping med stugby. Min del i stuga nummer 1, givetvis längst bort i området, var funktionell med bred säng och rent badrum. 
Vilade en stund och sedan skulle jag ta mig in till de centrala delarna av Grafton. Dvs på andra sidan floden som rinner genom staden. 
Försökte boka Uber men lyckades inte. Det skulle gå. Men appen sökte och sökte så till slut gav jag upp och började gå. 
(null)
Hade tänkt äta inne i centrum men det skulle ta en timma att gå dit. Det orkade jag inte så jag tvingades äta på Hungry Jack, australiensk hamburgerkedja. Det bästa jag kan säga om hamburgaren, var att den gav mig lite näring. 
Försökte boka Uber igen utan att lyckas. Så jag vandrade vidare mot centrum. 
(null)

Kommentera

Publiceras ej