(null)
Då hotellet inte serverar frukost passade jag på att äta innan jag gick tillbaka. 
Först gick jag in på ett café som hade fullt med gäster på uteserveringen. Men alla drack bara kaffe. 
Jag tittade på menyn och förstod knappt inte ett ord av det de serverade. 
Många moderna saker som man ska äta nu för tiden. 
(null)
Vägg i vägg var det tomt på uteserveringen men de skyltade om at de serverade bacon, toast och ägg till frukost. 
Precis vad jag ville ha!
Men det är klart, karln bakom disken kanske inte direkt var den fräschaste, blött eller flottigt hår?
Men jag beställde ändå. 
Och vilken underbart god frukost jag fick!
(null)
Toasten var perfekt stekta, äggröran supergod och baconen lagom sakta. Äppeljosen smakade hemgjord. 
Så gott och jag blev precis lagom mätt. 
Tackade i överflöd efteråt. 
Mums!
(null)

Kommentera

Publiceras ej