(null)
Jag vet inte vad det är med mig och bussar men åter igen lyckades jag somna. 
Sov säkert en timma minst. Det är nog gungandet som gör det. 
När jag vaknade var jag sanslöst kissnödig och när vi hamnade bakom ett saktgående fordon passade jag på klämma mig in i den minimala toaletten. 
Inte helt smidigt måste jag säga. 
Tillbaka på min plats så passade jag på att äta pizzabullarna jag hade kvar sedan igår. 
Hann inte mer än svälja ned dem förrän chauffören meddelade att vi skulle ta en trettio minuters paus vid ett travelcenter!
Trots mitt nyliga besök på toa så gick jag igen. Det gäller att passa på när man kan gå på toaletter som inte rör sig. 
Köpte lite vattenmeloner som efterrätt. 
Skönt att få sträcka på benen lite och komma ut i solen. 
Nu har temperaturen blivit härligt varm till motsatsen i morse. 
(null)

Kommentera

Publiceras ej