(null)
Vad gör man när man sitter på långt händelselös tågresa i Australien?
Jo, man börjar surfa efter biljett till musikalen Änglagård!
Det var meningen att jag skulle gått på Änglagård på min födelsedag i februari. 
Men jag fick influensa med trettionio graders feber. Det var bara att stanna hemma!
Sedan hittade jag inte den där billiga platsen igen under våren. 
Så när jag började titta runt på showticket.se för att se om jag kunde hitta den mer än hälften då billiga platsen, lur skymd, fanns. 
Och vips, så hittade jag den på lämplig datum. Bokade den direkt!
Den kostar en tredjedel av ordinarie pris och enligt kassapersonalen på Oscarsteatern så är den inte det minsta skymd. Bara lite lägre än övriga rad. 
När jag köpt den så fick jag också fixa tågbiljett. 
Vad allt är smidigt nu för tiden!
Klick, tryck, klick och så är allt färdigt. 
Vad härligt att planera en ny resa, om än bara till Stockholm, innan nuvarande är slut!

Kommentera

Publiceras ej