(null)
Grafton är en fin och mysig stad. 
Men det finns inte så mycket att göra här. Jag frågade lokalbefolkning. 
Det enda alternativet var shopping och det var jag inte intresserad av. 
Så det blev bio i den fina gamla biografen. 
(null)
Byggd 1920 och helrenoverad för tio år sedan. 
Mycket vacker men de hade missat mugghållare i stolarna. 
Lite halvjobbigt att behöva hålla både popcornen och cola. Hela tiden. 
Ljudet var sådär också. Inget surroundljud, så ibland hade jag svårt att höra vad som sas i den smågulliga Harold and the Purple Crayon. 
Men Zachery Levi är verkligen ingen bra skådis. Spelar samma roll i alla filmer. 
(null)
Jag kände verkligen inte för att gå hela vägen tillbaka till mitt boende. 
Hade inte lyckats få kontakt med Uber så när jag fick syn på en taxi på vägen till mataffären, gick jag genast fram till honom. 
Bokade resan till stationen imorgon bitti. 
Ont i knäet något så vansinnigt men vägen tillbaka till stationen är inte den bästa att gå när det är mörkt. 
Många motell men också en liten tältstad med hemlösa och större fabriker. 
(null)
När jag handlat mat till kvällen och morgondagen så ringde jag efter taxin. Hade fått hans telefonnummer. Trodde jag. 
Men en annan förare dök upp direkt. 
Hade jag gått hade det tagit nästan en timma med taxin tog det inte ens tio minuter. 
Kostade bara 1 dollar mer än vad Uber hade gjort. 
(null)
Kvällen tillbringade jag i mitt mycket enkla rum. 
Men det är bara ett ställe jag stannar övernatt, som då behöver det inte vara bättre. 
(null)

Kommentera

Publiceras ej