(null)
Ända sedan jag anlände till Australien har jag haft problem med knäna. Speciellt det högra, det som jag skadade på nyårsafton. 
Det känns stumt och svullet. 
Det gör inte jätteont men det känns hela tiden vilket gör det jobbigt att gå. 
Värst är det när jag lägger mig ner och sträcker ut det. 
(null)
Det gjorde givetvis väldigt ont när vi var ute och gick i regnskogen i lördags. 
Trodde det skulle vara ännu värre dagen efter men då gjorde det inget ont alls. 
Men idag är det tillbaka och nu gör resten av benen ont också. 
Konstigt nog gör fötterna inte ont. Bara knä och upp till höfter. 
Det drar ner humöret idag. 
(null)

Men jag försöker koncentrera mig på det som finns runt omkring mig. 
Grafton är en mycket trevlig stad med ett mysigt gammaldags centrum. 
Känns mycket genuint och äkta. 
Det var det här Australien jag ville se när jag bestämde mig för att stanna på vägen ner mot Sydney. 
(null)

Kommentera

Publiceras ej