(null)
Jag har ständigt musik spelandes i huvudet. Alltid är det någon låt som fastnat. 
När jag ute och reser kan det bli någon sång som liksom blir signaturmelodi för hela resan. 
När systerdotter och jag var i USA lyssnade vi på The Monikers Oh My God så fort vi blev sega och trötta. Vilket kunde bli flera gånger om dagen. 
Denna resa har också fått en sång som jag för alltid kommer förknippa med denna resa. 
Det är ironiskt nog ingen australisk låt utan Debbie Harrys French Kissing in the USA! 

Hörde den när jag hade varit och ätit tillsammans med En och Lo. 
Jag dansade runt i ett öde köpcentrum på väg till toaletten när den spelades i högtalarna. 
Sedan dess har jag nynnar på den mest hela tiden. 
Så ironiskt att jag sjunger en sång som handlar om USA när jag äntligen åker någon annanstans. 
(null)

Kommentera

Publiceras ej