(null)
Så har sista dagen i Brisbane kommit. 
Jag började dagen med att säga farväl till mitt underbara värdpar. 
Med värme och med enorm gästvänlighet har de tagit emot mig. Med sorg sa jag adjö. 
Min tid i Brisbane har varit underbar med många fantastiska människor. 
(null)
Jag tog bussen en sista gång in till centrala Brisbane. 
Eftersom jag ska med en buss redan klockan fem imorgonbitti så tar jag in på hotell sista natten. Då behöver jag inte gå upp så tidigt. 
Checkade in på hotellet och sedan åkte jag bussen bort till Café 63. 
(null)
Det var här jag var förra söndagen med mina Filmstadskompisar. Föll för deras pannkakor så jag åkte tillbaka en sista gång. 
Tog bussen tillbaka till hotellet. 
Detta har blivit en mellandag som gjorde att utmattningen hann ifatt mig. 
Så jag gick och la mig på hotellet i några timmar. Sov i alla fall en av dem. 
(null)
Klockan var över fem när jag gav mig ut på stan för lite shopping. 
Men jag hade glömt att de stänger butikerna hal sex i Australien. Så jag hann bara köpa ett fint armband. 
Känns så udda att de stänger så tidigt. Ok, en del butiker var öppna lite längre men inte många. 
(null)

Kommentera

Publiceras ej