(null)
Planerar inför nästa års Floridaresa. 
Letar boende i den södra delen av staten bla Naples. Där fick jag upp på Booking.com cozy private room. Kan inte påstå att jag tyckte att det var så mysigt. 
Ägarna verkar tro att turister nöjer sig med vad som helst bara de får bo i Florida. 
De har har lagt ut lite bilder och det är inget som får mig att vilja bo där. Ett tomt rum med endast en madrass. Säkert den uppblåsbara sorten. 
(null)
Den egna uteplatsen är helt tom och de är inte smarta nog att städa köket innan de tar en bild på det. 
Jag har oerhört svårt att tänka mig att de får några gäster alls. Fanns inga recensioner på Booking.com.  För ovanpå det helt otroligt omysiga kala rummet och tomma uteplatsen, så kostar en vecka 10.000 kr!!!!! Är de inte kloka? Skulle inte ens betala 1000 kr. Skulle inte bo där ens om det var gratis. 
Nej, de får nog ta o skaffa lite fler möbler eller lära sig att photoshoppa bilderna lite innan de får några gäster.  För de vet sannerligen inte hur man marknadsför sig själva. 
(null)

Kommentera

Publiceras ej