Av förklarliga själ så var det ingen större fart på oss idag.
Vi slöade länge innan vi till slut gick upp och ordnade frukost. Rostade bagels, färskost, grekisk yoghurt, jordgubbar, vattenmelon och två olika sorters juice.
Det är skönt att vi har eget kök och kan fixa vår egen mat. På så sätt behöver vi inte hålla några tider.
Sedan gick vi ner till havet för att se om vi klarade att doppa oss.
När vi var nere i fredagsmorse så var det vansinnigt kallt i vattnet, fötterna domnade bort direkt.
Men Sara tyckte det att hon var tvungen att bada vad det än var för temperatur. Jag var mer, jag bestämmer mig när jag kommer dit.
Det var kallt men inte så som i fredags, det gick att sätta i fötterna och resten av kroppen utan att få frostskador..
Sara dök i först och jag filmade henne. När det var min tur filmade hon mig.
Jag hade inga problem med att dyka i, poolen har känts kallare när vi badat i den.
Det var mycket uppfriskande att dyka i och vattnet kändes inte speciellt salt.
Halvstora fiska simmade runt i strandkanten och höll sig ofta precis framför oss när vi simmade.
När ingen var i surfade de på vågorna. Såg hur kul som helst när de låg precis under ytan och följde med i vågrörelsen.
Jag var i flera gånger, så också Sara. Mellan doppen fotade vi i massor eller så plockade vi snäckor. De var så söta, som små tält.
Efter någon timma så kände vi oss nöjda och gick tillbaka upp till hotellet.
Där hoppade vi i poolen för att svalka oss lite till.
Det har dock inte varit lika varmt ute idag som de andra dagarna. Hållit sig strax över tjugo och under kvällen har det varit riktigt svalt.
Medan Sara la sig och solade så satte jag mig och skrev ner allt som hände på bröllopet. Det tog sin lilla tid. Det var mycket att minnas tillbaka på.
Det var verkligen en underbart rolig fest.
Så så småningom hasade vi oss tillbaka till vår lägenhet. Där vi duschade och jag ordnade ett blogginlägg om festen.
Vi tog det väldigt lugn och när vi väl gick för att äta vår lunch, så var klockan fem på eftermiddagen.
Vi åt på samma ställe som första kvällen för de har hittills haft den godaste maten.
Men trots att vi beställde samma sak så var det inte lika från torsdagens mat.
Jag beställde hamburgare med ost- och baconsås.
Men någon riktig hamburgare fick jag inte. Det var hamburgerköttet med såsen och strips till. Men inget bröd och inte den minsta grönsak.
Sara valde samma pasta och fick denna gång mycket mer. Så mycket att hon inte orkade äta upp.
Men maten var god och den var denna gången varm. Det hade den inte varit i torsdagskväll.
 
 

Kommentera

Publiceras ej