När vi kom tillbaka till hotellet efter vår dag i Belém hade vi lätt kunnat lägga och sova resten av kvällen och natten men vi ville ta ett sista dopp i både havet och i pollen.
Så det var bara att dressa om och knalla ner till havet.
Så "varmt" som det var idag har det inte varit på hela tiden. Varmt är väl inte riktigt rätt ord, men det var inte iskallt längre. Så när vi doppat oss och guppat runt lite i vågorna så var det rikgit skönt.
Specillet eftersom vi var ganska så varma efter vår dag ute i solen.
Det var lite mer vågor än tidigare så vi snålåkte på de lite större.
Det var så härligt att jag inte ville gå upp men till slut fick jag ge upp och följa med Sara upp på land.
Vi är gott solbrända, lite väl grillade på vissa delar av kroppen. Det kommer synas att vi varit i varmare länder när vi kommer hem.
Fått en och annan kommentar om att jag har bränt mig. Vilket jag bara gjort på vänster arm. Jag blir alltid väldigt röd innan det går över till solbränna.
Sara har av någon anledning bränt sig i prickar här och var. Ser väldigt roligt ut.
När vi kom upp till hotellet hoppade vi direkt i poolen.
Den var också varmare än den varit på hela tiden. Var iskall första morgonen.
Hade väl värmts upp under dagen. Vi har aldrig varit och badat så här sent på dagen förut.
Det var med sorg som vi sedan till slut gick upp till vår trevliga lägenhet för dusch och packning av våra resväskor.
Imorgon lämnar vi hotellet på morgonen och ska försöka hitta någonstans att låsa in våra väskor under dagen. Vi vill inte lämna dem på hotellet så vi måste ta oss tillbaka hit innan vi åker till flygplatsen sen eftermiddag.
Hotellet ligger ca 40 minuter från flygplatsen och en halvtimma från centrala Lissabon.
 

Kommentera

Publiceras ej