(null)
Idag var det äntligen dags att floa ved. 
Byns ende bonde har haft sina ungdjur gående i ängen med vedhögen. Så det har inte gått att vara där. De är inte våldsamma. Skulle vara våldsamt nyfikna och få är det svårt att ta sig in o ut ur hagen. 
Det var nara en liten hög så jag fixade den på några få varv. Tyvärr var det mycket stickor o kort klampar som är jobbiga att stapla. 
När jag till slut var färdig var jag helt slut. Hade inte varit i form under hela dagen. Men hade bestämt mig för att floa idag redan i går. Måste göra så för att få något gjort. 
När jag hasade mig in kändes det som om huvudet vägde flera tusen ton. Utmattningen var total. Jag fixade lunch och sedan tuppade jag av på soffan. Sov i över en och en halv timme. Kände mig mycket bättre sen. 
Vaknade till efter någon halvtimma och mådde fruktansvärt. Huvudet susade och jag kände mig nästan förlamad. 
Det är gräsligt att bli så dålig. Tack o lov att det släpper när jag sovit en stund. 

Kommentera

Publiceras ej