(null)
Det kostar på att ha roligt!
Efter fredagskvällens och lördagen total utmattning sk MS fatigue, så var jag väl inte fullt återhämtad när måndagen kom. 
Jag hade otroligt roligt när jag åkte Vättern runt med tåg. Men det sög musten ur mig. 
Det var mycket att hålla reda på och jag stressade för mycket i Örebro, för att jag ville hinna med allt jag ville se, och det hela blev lite för mycket för min stackars hjärna. 
(null)
Idag är utmattningen tillbaka och jag tvingades lägga mig igen efter att jag ätit frukost. 
Huvudet susar och trycket på hjärnan är svårt. Benen känns som gummi och energin är lika med noll. 
Men det var det värt!
Sådana här resor piggar upp. 
(null)
Jag hade kollat upp all tågtider i förväg men jag köpte inga biljetter förrän jag såg tåget komma. 
Jag hade lite reservtåg och det enda som var klart var att jag behövde anlända till Jönköping senast klockan sjutton. Allt annat gick att ändra. 
Hade den premissen redan från början. Går inte eller är alldeles försent tåget så kunde åka någon helt annanstans. 
Så roligt att ha den premissen. 
Nån gång får jag ge mig iväg ut i det blå och se var jag hamnar allt efter vilken tåg jag hittar. Skulle vara jättekul!
Något att tänka på när jag ligger här och mår dåligt. 
(null)
Sova är det inte tal om. Katten är mycket upprörd över att jag tagit hans plats i sängen. Han antingen kelar i massor eller vrålar upprört. 
Att gå och lägga sig någon annanstans finns inte med på hans karta. 
Dagtid är sängen hans!!!!!!!
(null)

Kommentera

Publiceras ej