Ett nytt år är på gång och jag försöker se fram emot roliga saker jag kan fokusera på. För tanken på min MS, att aldrig mera kunna jobba eller köra bil är alldeles för deprimerande. Så här kommer en lista av filmer som jag ser fram emot att se 2015. Helt utan rangordning.
 

STAR WARS: EPISODE VII - THE FORCE AWAKENS
Har ju varit med sedan allra första börja 1977, så inte kan jag missa nästa kapitel i sagan. Speciellt inte nu när alla gamla hjältar är tillbaka, Han Solo, Leia och Luke. Jippi!
 

JURASSIC WORLD
Äntligen har parken öppnat!
 

THE AVENGERS - AGE OF ULTRON
Ser fram emot att träffa dessa hjältar igen, speciellt då givetvis Thor.
 
 
THE LONGEST RIDE
Clintans snygge som cowboy, behövs det mer?
 

THE IMITATION GAME
Benedict Cumbertatch är ju bara så bra i vad han än gör. Gillar Kiera också.
 
 
JÖNSSONLIGAN - DEN PERFEKTA STÖTEN
Jag är normalt ingen vän av svenska filmer men den här verkar intressant.
 

FURIOUS 7
Häftiga biljakter och Vin Diesels läckra röst är allt jag behöver.
 

MAD MAX - FURY ROAD
Ska bli häftig att träffa galne Max igen.
 

TERMINATOR GENISYS
Sam Worthingtons terminator är visserligen inte längre med men jag vill ändå se den.
En Terminatorfilm är ju alltid en Terminatorfilm.
 

INTO THE WOODS
Älskar musikaler!
 
Det är några av alla filmer som dyker upp under 2015 som jag väldigt gärna vill se. Det kommer att bli många, många fler än dessa. Men de här är de jag främst ser fram emot.
 
 
 GOTT NYTT BIOÅR!
 

Kommentera

Publiceras ej