Det är ju som sagt roligt att gå ner i vikt men det finns ju nackdelar.
Problem med att mina dyra fina bhar sitter illa. Nu är det ringarna som jag börjar få problem mina ringar.
Mina älskade ringar som alla betyder otroligt mycket.
Några stycken börjar sitta ganska så löst. Vill verkligen inte tappa någon av dem.
För varje ring har en betydelse, ett minne förknippat med dem.
Höger hand sitter min Twilightring som jag köpte i Forks, Washington State, Kretaringen och ringen som jag köpte på Orlandos flygplats på vägen hem från en otroligt rolig semester.
På vänster hand sitter en ring köpt i Seattle, en från Malta, Texasresan 2007 och den absolut viktigaste ringen av dem alla. Ringen jag köpte i Sedona, Arizona, 2001. Vars affektionsvärde är omätbart. I den sitter varenda litet minne från den mest fantastiska resa jag någonsin gjort.
En gång har jag tappat den. Var och bowlade i Jönköping när jag helt plötsligt saknade den. Kunde inte hitta den någonstans. Sa till personalen att om de hittade en ring så är den min.
Och det gjorde de! De ringde dan efter. De hade hittat den i rännan tillhörande banan bredvid den jag bowlade på.
Helt överlycklig hämtade jag den dagen därpå. De undrade hur den kunde ha hamnad där.
Hade tvättat händerna efter ett toabesök och det fanns inget papper. Så händerna var lite blöta när jag och ringen är lite för stor för lillfingret. Troligen trillade den av när jag ramlade vid ett försök att kasta iväg klotet. Bowling är väldigt roligt men inte min starka sida. Tappade klot bakåt hör till min vardag.
De kloten jag skulle behöva ta med lägre vikt har för små hål så jag tvingas konstant ta för tunga klot.
Men det viktigaste var att de hittat min ring.
Min ring, min älskade ring!

1 kommentarer

Lilly

30 Dec 2011 09:40

Jaså det är du som är Smegol el hur han stavar! Your Precious rings! Hihi. Jo du har alltid haft ringar så dig utan ringar är inte du! Du får göra som man gör när ljusen är för små för ljusstakarna! Sätta knäck papper emellan! Fast du klipper bort botten på dom! Haha.

Kommentera

Publiceras ej