Så var dagen B här, som i Bröllopsresa.
Den har jag väntat på sedan jag fick inbjudan i juni förra året.
Men det börjar inte bra.
Jag vaknade tidigt med sura uppstötningar och kunde inte somna om. Magen vill inte va med alls. Men Sara försov sig. Så det kanske jämnar ut sig i det stora hela.
Vi är helt sönderstressade över det här bröllopet. Allt man ska ha med sig, kläder, skor och present. Jag tänker hålla tal och så undrar vi givetvis hur allt kommer att gå. 
Längtar till måndag när allt är över. 
Ovanpå det så krånglade vedpannan när jag skulle tända den. Cirkulationspumpen lät konstig och efter över en timma var flera element fortfarande inte varma. Helt iskalla och de som blir det  är skållheta och så smäller det i dem. Jag har sprungit ner och upp till pannan hur många gånger som helst.
När jag luftade de kalla elementen visade det sig att det inte fanns något vatten i dem alls.
Varför inte det?
Hann dock inte vänta tills de fylldes med vatten.
Är det något mer som ska gå fel?
Hur ska detta sluta?
Eller så ska jag säga, nu kan det bara bli bättre.
 

Kommentera

Publiceras ej