Har aldrig gillat att städa men nu har det blivit en plåga. 
Jag blir totalt utmattad när jag håller på. Måste lägga mig direkt efter att jag är färdig. Jag antar att det är alla rörelser med huvudet. Kan också vara ljudet.
Men vad det än är det väldigt frustrerande att jag efter att jag städat måste gå och lägga mig. Sedan sover jag i flera timmar. Idag vaknade jag till lite efter någon timma men nästan gången jag titta de på klockan hadet gått tre kvart till.
Idag tog jag en längre paus mellan dammsugningen och golvtvättandet. Hjälpte inte.
Jag skjuter på städandet så länge att jag till slut knappt kan se skillnad mellan katten och dammråtterna.
Men idag tvingade jag mig till slut att släpa fram dammsugaren. Så nu har jag varit "duktig" i dagarna två. Nu känns sovrummet rejält fräsht då jag också tvättade lakanen igår.
Så nu behöver jag inte städa på länger igen...

Kommentera

Publiceras ej