Hur roligt blev inte det här!
Filmstaden annordnade tävling i att göra sin drömfisch och lägga ut den på deras facebooksida. Direkt la jag ut bilden jag broderat av 300 - Rise of an Empire. Älskar filmen och älskar broderiet. Är otroligt stolt över hur bra jag lyckades med den.
Fick fint beröm från Filmstaden direkt och nu har det visat sig att jag är en av de tre vinnarna. 
 
Hur kul är inte detta! Jippi! Jag har vunnit i en tävlig med många deltagare. Det var gott om affischer de lagt ut. De flesta dataanimerade men en tjej hade gjort filmaffischen till Det med små, små pärlor. 
Jag har vunnit två biobiljetter som jag garanterat kommer använda så fort Filmstaden börjar visa filmer igen!
Jag längtar desperat efter att allt ska återgå till det normala! Film är bäst på bio!
 

Kommentera

Publiceras ej