(null)
Varför går jag så mycket på bio när jag är ute och reser?
Det kan du väl göra hemma?!
Du ska väl vara ute och uppleva saker!
Det är bara det att ibland blir alla upplevelser för mycket för mig och då går jag på bio för att  ta det lugnt, vila och återhämta mig. 
Det är lite som att stänga av strömmen en stund och sedan starta om. 
(null)


Sedan älskar jag ju givetvis att försvinna in i biomörkret och det är kul att se hur det funkar på biografer i andra länder. 
Men mest är det en stunds vila. En chans att ladda om och känna glädje över att vara ute och resa igen. 
Det kan bli lite si och så med det när utmattningen sätter in. 
MS fatigue är inget roligt att kämpa med när jag bara vill göra en massa. 
Då är det bara att gå på bio för en stunds vila, varken jag vill eller ej. 
(null)

Kommentera

Publiceras ej