(null)
Efter gudstjänsten åkte vi till Roma Street Park. 
Familjen var utökad med ett barnbarn. Så det var tre vilda ungar med mycket spring i benen med. 
(null)
Vi tittade runt i den mycket vackra parken. Bättre än den botaniska trädgården i mitt tycke. 
Vi åt lunch vid ett välbesökt café i parken. Det dröjde över fyrtiofem minuter innan vi fick maten. 
Då passade den inte barnbarnet som blev mycket upprörd när det var ost på hamburgaren. Vägrade äta både den och stripsen. Det fixades en ny hamburgare till honom och då åt han bara stripsen. 
(null)
Barnen älskade att åka till parken för kunde man åka tåg och äta popcorn. 
Nu var allt frid och fröjd igen och det blev en mycket rolig tur. 
De är en pratsam skara. Speciellt grabbarna. Elisa får kämpa för att få ett ord med i laget. 
(null)
Efter maten gick vi till en lekpark så de fick busa av sig lite till. 
Efter ett tag var det dags för mig att gå vidare och det blev stora kramkalaset när vi sa hejdå. 
Dav var mycket ledsen över att jag inte kunde komma med hem till dem så han kunde visa sin samling med svärd och pilbågar. 
(null)
Det har varit så roligt att umgås med familjen. 
Vilken tur att jag kontaktade min jobbarkompis och att han i sin tur kontaktade sonen. 
De var verkligen jättehärliga att träffa. 
Jag fick en kasse med lite roliga saker och ett kort som tack för att jag träffat dem. 
De berikade verkligen min resa till Down Under!
(null)

Kommentera

Publiceras ej