(null)
Hur mycket betalar folk för allt sitt bagage?
När jag står i inchecknigskön är det så roligt att titta på hur många resväskor andra resenärer har med sig. 
Undrar alltid hur mycket de får betala extra för mängden väskor eller ibland gigantiska väskor. 
Det är ju viktgräns på dem och så kostar det ju extra om du har mer än en.  I alla fall nu när jag reste öster ut. 
Väster ut kostar alla väskor och de får bara väga max 21 kilo. Turkish Air ingår en på max 30 kg. 
En familj med två vuxna, två grabbar i nedre tonåren och en tvååring hade NIO väskor med sig! Vad kostar de?
En del har väskor som går upp till armhålorna på dem. Hur mycket väger de?
En gång såg jag en karl som försökte checka in en enorm platteve! 
Många funderingar när jag står där i kön med min lilla väska som kan gå som handbagage. 

Kommentera

Publiceras ej