Att säga att jag har lite på väggarna är som att säga att Atlanten bara är en pöl.
Det är ÖVERFULLT på mina väggar. Att få upp nya saker kräver omändring och organisation.
Inte blev det bättre av att jag fått ärva en skock prylar efter mor och far. 
Idag fixade jag äntligen upp saker på min lilla söta hylla som jag gjorde på slöjden när jag gick i åttan. Trettionio år senare tycker jag fortfarande att den blev väldigt fin. Var ju trots allt bara femton år när jag gjorden den.
Genom åren har jag också sytt flertalet kuddar till mor och far. Problemet är bara att soffan redan är överfull av andra kuddar jag sytt. Till slut satte jag dem på golvet i brist på annan plats. Hade kunnat lägga dem på sägen. Problemet är bara att jag väldigt sällan bäddar. Finns liksom ingen mening med när jag aldrig har besök och katten lägger sig nästan så fort jag gått upp.
Det är sanslöst vad prylar jag har!
Skulle verkligen behöva gå igenom ordentligt och sålla ur lite men det mesta har så mycket minnen att jag inte kan med att slänga dem. Det blir flyttningsdagens problem. Må den dagen inte komma förrän om många, många, otroligt många år än.
 

Kommentera

Publiceras ej