Hur många gånger kan jag titta på Passenger med Jennifer Lawrence och Chris Pratt?
Hur många gånger som helst!
Eller titta och titta förresten. Hur många gånger kan jag sova till Passenger ska det mera vara. Det är den perfekta filmen att sova till på eftermiddagarna. Den har en jämn ljudmatta.
Hjälpte systerdotter att dammsuga baren inför en kommande kräftskiva. Det straffade sig direkt. Jag vet inte vad det är med dammsugning och utmattning. Är det att jag får röra på huvudet och ögonen så mycket?
Vad det än är så blir jag alltid väldigt utmattad av att städa. Så det var bara att lägga sig och sova en stund efter att jag kommit hem.
Filmen Passenger får mig att slappna av när jag är väldigt trött. Ibland kan jag vara så utmattad när jag lägger mig ner att jag får ligga och flåsa en stund innan kroppen varvar ner. Idag var jag "bara" lite lagom utmattad, så jag somnade utan problem efter en kort stund.
När jag vaknade kände jag mig mycket bättre. Vilket inte alltid är fallet. 
Det är typiskt att städning gör mig så trött. Vill ju trots att ha ordningsamt omkring mig. 
 

Kommentera

Publiceras ej