Så var alla artister klara för nästa års Melodifestival. 
Känner mig väl inte supertaggad på någon måste jag erkänna. Väldigt många har jag ingen aning vilka de är. Men andra är lite roligt att de är tillbaka, Wictoria, Robin Bengtsson, Charlotte Perrelli. Att Loreen tävlar igen så snart efter att hon vunnit hela tjottaballongen känns väl lite jaha. Tydligen har SVT varit efter henne i flera år. Varför? Bättre det hade fått gå några år till. 
Ove Törnqvist känns väl ungefär 20 år försent. Inte för att jag har något emot honom som artist. Han har gjort massor av härliga sånger, men han är 87 år. Men hur mycket sångröst har han kvar? Någons röst som jag dock gillar skarpt är Roger Pontares. Han är välkommen tillbaka.
Sedan vet man ju aldrig hur de nya kommer att låta. Kan ju bli någon favorit där. 
Vilka det än är som kommer att tävla, så ser jag fram emot hela kalaset hur mycket som helst. En av årets stora höjdpunkter.

1 kommentarer

SveaJ

30 Nov 2016 13:12

Oj, är det redan bestämt! Det kändes som att eurovision nyss var haha

Kommentera

Publiceras ej