För att kunna få upp allt jag köpt och plockat med mig från årets Texasresa fick jag bygga om lite på väggen i sovrummet/museet.
Problemet är att det är en murstock på hörnet och jag inte kan/får skruva i den. Så det blev till att bli lite kreativ istället. Brädbiten som sticker ut och är tom bredvid USA -01 fick jag bygga på lite för att få upp mer saker. Det är väldans vad mycket prylar jag får med mig så fort jag åker någonstans ;)
Så fram med sågen och börja såga och borra.
Sen fick jag trixa och fixa för att få fast övre hyllan i existerande brädor. Hur kul som helst. När det var färdigt och allt skräp dammsugats var det bara att börja sätta upp. Minnas allt roligt jag sett och gjort. Damma 2001s hylla. Måste damma allt annat också men det tar sådan förtvivlad tid. Till slut hade jag fått upp allt. Tror jag. Men när jag går igenom mina plastfickor med kvitton kommer jag säkert att hitta mer.
Nu är det fullt på alla väggarna i sovrummet/museet. Blir det fler resor, och det hoppas jag VERKLIGEN så kräver det ommöblering, jippi, och nytänkande när det gäller alla mina reseminnen. Något att se fram emot.
Ska också sätta upp en Texaskarta med de, än så länge, fyra resorna inritade. Kul att se var jag varit och hur mycket jag har kvar att uppleva i denna enorma stat. Fler resor dit tack!

Kommentera

Publiceras ej