Nu är det bara två veckor kvar tills vi åker. Två evighetslånga veckor...
Jag håller på att gå upp i atomer av otålighet. Jag vill åka NU, inte om två veckor!!!!!! 
Det ska bli så härligt att vara ute och resa igen. Vilket är helt knäppt. Det låter och känns som jag inte varit iväg på flera år. Fast det bara är ett halvår sedan jag var ute på de amerikanska vägarna. Men det är så underbart att jag vill göra det var och varannan månad. Det är som en drog och jag behöver en nu fix. Abstinesbesvären börjar bli svåra nu.
Har planerat en resväg, men jag är van att planera för minst fjorton dagar, nu är det bara tio. Hur långt hinner vi? Troligen mer än vad jag har med på en planerade vägsträckan. Skulle vi komma tillbaka till San Fransisco fö tidigt kan vi alltid åka upp längs med kusten. Där finns också massor att se. 
Det finns allid risk för att vädret kommer stoppa oss, när vi åker så här tidigt. Snö kan sätta käppar i resrutten. Men det gör inget. Då kanske vi hittar på något annat kul i stället. 
Roligt ska det alltid bli i alla fall.

Kommentera

Publiceras ej