(null)
Jag älskar när det åskar!
Dock inte om det kommer rakt över huset och det slår ner och åskregnet ger vattenskador på huset. Då ärvdes bara jobbigt. 
Men att sitta ute på balkongen och lyssna när det mullrar en bra bit bort är helt underbart.  (null)
Är jag hemma på kvällarna så sitter jag alltid och broderar och har på något som jag inte behöver titta så noga på, på datorn. 
Men med risk för åska så stängs datorn av och kontakten dras ut. 
Så nu sitter jag ute på balkongen och broderar med det mullrar. Så härligt. 
Temperaturen är skönt ljummen, fåglarna kvittrar och vinden susar i träden. Då och då hör jag ljud från grannen. 
Känns ganska bra att sitta här o njuta. 
(null)
Det syns inte så väl på bilden men helt plötsligt syntes en liten regnbåge mitt i molnen. Det varade bara några sekunder. 
Vackert. 
Plus moln är så underbara att titta på. 
(null)

Kommentera

Publiceras ej