Jag har helt snöat in på att ta nya fotografier på gamla platser eller hur jag nu ska utrycka det.
Tex åka till en plats man redan varit och ta ett likadant kort. Som jag gjorde hos Rosenbom i Karlskrona. Fast utan mamma då. Snyft.
När vi tre systrar samlades igår kväll så tvingade jag dem att sätta sig nästan likadant som vi gjorde på kortet på när jag är ca ett år gammal.
Var inte helt lätt då en del av oss inte lika smidiga längre och framförallt jag är mycket större än när det begav sig. Abbe ville heller inte riktigt vara med. Han fick syn på att systerdotter hade en muffins i handen och då skulle han ha den!
Men till slut hade vi kravlat ner på golvet och fått Abbe någonlunda rätt och en annan systerdotter fotograferade.
Det är tagit på samma plats och vi fick väl till det ganska så ok.Så roligt att göra. Tack systrar för att ni ställde upp på min tokighet.
 

Kommentera

Publiceras ej