(null)
Vilken härlig sommardag. 
Blev överbjuden till grannen för fika och spel. Det blev jordgubbar med glass och tre olika spel. Vi vann var sitt. 
Jag älskar att spela spel. Men det är inget jag kan göra så ofta då det behövs någon att spela med. Foto idag var vi tre stycken och det blev jätteroligt. 
(null)
Sedan åkte vi och badade. Trots att det var skönt i vattnet stod vi där och fegade länge innan vi kastade oss i. Det är något med det där första simtaget som är så jobbigt. 
Jag var den som till slut kastade mig i först. Det var helt underbart. Precis lagom varmt eller svalt hur man nu upplever det. Vi simmade fram och tillbaka och hade det härligt. 
Systerdotter satte sig på bryggan och läste men Lovistovis och jag gav inte upp så lätt. Men till slut fick det vara nog och vi gick upp också. Åt lite godsaker innan vi till slut åkte hemåt. 
En bra dag. 
(null)


Kommentera

Publiceras ej