(null)
Det sägs att när man drömmer på natten är det hjärnans sätt att behandla gångna dagen händelser. 
Då undrar jag hur det kommer dig att jag drömde attrahera blev skjuten härom natten. 
Det hade varit en mycket lugn dag. Hade bara varit ute med hundarna och sedan mest suttit vid datorn och på kvällen broderat. 
Jag hade inte tittat på någon actionfilm där folk mördades. 
Drömde att jag var hos syster när det knackade på dörren. En kompis till dem, i drömmen känd för mig men ingen person som finns i levande livet, kom in i köket. Jag upplyste honom om att syster o svåger inte var hemma. 
Det var bra för det är dig jag söker sa han innan han plockade upp en pistol och sköt mig med flera skott. Varav ett i pannan men jag dog inte. Jag torkade bort lite blod och sedan rusade jag iväg i huset. Försökte hitta saker jag kunde slå honom med. Sedan vaknade jag. Men jag var inte rädd och stressad när jag vaknade. Underligt nog. 
En så konstig dröm. 
Undrar vad den betydde?

Kommentera

Publiceras ej