Mitt sökande efter vad det är för bilder på mina APS-rullar fortsätter. Det är fem rullar som jag inte hittat några bilder till och det finns massor av bilder som jag inte hittat några filmrullar till.
Jag har så sanslöst mycket lösa bilder som jag inbland inte vet var de är tagna. Men också många bilder som jag nu fått lite ordning på tack vare letandet och sorterandet.
Resorna runt Norden vill jag skanna in men det kommer ta sin lilla tid. Det är otroligt många bilder! Men jag har ju en väldigt massa ledig tid. Så det är bara att ta dem lite då och då. Så ska jag nog snart ha lyckats få in dem alla.
Rullarna som jag inte hittat vad det kan vara på för jag väl så småningom framkalla för att se vad som finns på dem. Först ska jag framkalla bilderna från Florida, Portugal och Malta. Det är några stycken och jag kommer inte lämna in dem alla på en gång. Utan det blir några stycken varje månad. Måste sprida ut kostnaderna.

Kommentera

Publiceras ej