(null)
Jag håller på med en tavla på Pettersson och Findus men har tappat lite sugen. 
Så idag har jag ritat upp Gotlandsresans tavla. Det tar sin lilla tid. Först har jag letat efter lämpliga bilder. Vad gjorde störst avtryck på mig?
Sedan skrivit ut dem i lagom stor storlek. I mitten på tavlan har jag Gotlands karta och mitt på ska en skugga av Öland synas. 
Hade också tänkt ha med Solliden men den passade in. Det var viktigare att få med saker på Gotland för det var ju huvudmålet med resan. 
Det ska också stå lite saker på den så det måste finnas lite tomma ytor kvar. 
Nu ska det bli intressant att se om jag orkar med de mer detaljerade bilderna. Har valt att sy hela tavlan på den större gallerväven. Så detaljerna kommer att bli åt det enklare hållet. 
Älskar att börja på nya broderier!

Kommentera

Publiceras ej