Restarmen har verkligen vaknat till liv de senaste dagarna!
Tittat på platser att besöka i USA och nu har jag hittat platser i England som jag gärna skulle åka till. Alla dessa slottsruiner är hur läckra som helst.
Det finns så otroligt mycket att titta på i England på liten yta. Avstånden är minimala mot vad jag, USA-resenären, är van vid. 
Fram åkte kartan och jag började leta och sätta blippar när jag hittade något av intresse i England. Jag är inte bra på att tålmodigt vänta när det gäller saker jag verkligen vill göra. Men flera resor är redan uppradade så en resa till England får vänta.
Kanske kan jag ta mig råd och åka några dagar till London. Jag har varit där flera gånger men det finns ju så otroligt mycket att se och göra. Så dit går det att åka om ochomigen.
Jag önskar att jag hade ekonomi till att resa mera. Det är så otroligt mycket jag vill se! Inte bara i Storbritannien och USA. Skulle gärna resa mer i Europa och tex till Afrika.
Resa är det bästa som finns.
 
 

Kommentera

Publiceras ej